GKP 3.0 Login 2021 (Log Masuk GPK Hasil di gkp.hasil.gov.my)

21 thoughts on “GKP 3.0 Login 2021 (Log Masuk GPK Hasil di gkp.hasil.gov.my)”

  1. Salam Sejahtera, saya Jeffri Bin Zen pemegang kad pengenalan 680210135117 pemilik peniagaan phtography @ J photo studio dengan memaklumkan bahawa saya telah lulus penerimaan GKP 2.0 sebanyak RM 500.00 walaubagaimanapun akaun saya yang asal telah ditamatkan dan ditukar ke akaun baru seperti berikut atas nama saya sendiri ,Jeffri Bin Zen juga.
    Nama Bank : CIMB
    No. Akaun Baru : 7074913666
    Mohon pihak tuan mengemaskini dan bank in RM 500.00 ( kelulusan GKP 2.0 ) ke akaun baru saya.
    Saya boleh dihubungi ke talian 013-8017800
    Terima kasih

    Reply
  2. Salam, Saya Anisah binti Hussain pemegang kad pengenalan 551210035780 pemilik
    perniagaan kek lapis sarawak dan cookies, memaklumkan saya tidak pernah berjaya untuk mendaftar masuk GKP. Saya sudah terlepas bantuan GKP 1.0 dan 2.0. Oleh itu macamana saya ingin mendaftar GKP 3.0. Saya sanag memerlukan bantuan.

    Saya boleh dihubungi di talian 0128835206 –

    Sekian, terima kasih.

    Reply
  3. salam,sy telah buat semakan dan didapati permohonan saya lulus tetapi tidak dapat di creditkan kerana tersilap bagi no acc syarikat. Saya difahamkan mesti kemaskini no acc persendirian,masaalahnya maklumat acc bila akan dibuka untuk kemaskini?

    Reply
  4. Saya aini moktar 860321 59 5608
    Akaun gkp disekat adakah duit bntuan gpk dapat masuk walaupun akaun gkp disekat

    Reply
  5. Nama saya : Rajeswari a/p Narayanasamy. Saya telah membuat ssm pada 14/10/2020. Saya tidak pernah tahu tentang gkp 1.0,2.0 &3.0.Permohonan baru gkp 3.0 pun saya terlepas. Macam mana saya nak dapatkan bantuan ini untuk mengurangkan beban dalam perniagaan saya. Tolong bagi tahu saya untuk pemohonan baru.

    Reply
  6. Saya muhammad hazizi bin buyamin,dari GKP 1,GKP 2 dan GKP 3,permohonan tidak lulus,padahal saya ikut apa yang diminta masa isi tu,alasan(AGENSI TIDAK LULUS),adakah ada rayuan untuk membuat permohonan..

    Reply
  7. Assalammualaikum..saya patma binti sattari no ic790504125122…saya pengusaha kecil kecilan ingin bertanya… Saya ada lesen dan lesen trading saya masih hidup… Saya mahu tanya kenapa permohonan gkp 3.0 saya tak lulus.. Kata nya dalam alasan nya. Saya tidak wujud dalam egensi..padahal lesen saya masih hidup.. Sy betul betul terjejas dalam perniagaan sy .. Mohon penjelasan …

    Reply
  8. Askm saya MOHD SYAFRI MD SAFAR..831016025489…semasa isi borang gkp,saya tersilap isi tidak meniaga pada tahun 2021…boleh tak jika saya nak edit.?saya dah tak tahu nak cr duit kat mana dah…kejap niaga kejap tak niaga,modal nk niaga pun dah habis…klu lulus gkp tu blh la saya bt modal smula

    Reply
  9. Saya punya dah lulus..tapi no akaun yang saya buat tu tidak aktif..macam mana na tukar no akaun yang betul ye

    Reply
  10. I am Nermala Devi d/o Kathalingam
    I already put wrong lyrics ac no. At form
    AC : Public bank 6377508831

    Reply
  11. pada 8jun bru ni permohonan saya telah lulus..tp duitbelum masuk akaun sy disebabkn sy mengisi akaun perniagaan..bila saya cek blik hari ini akaun sy telah disekat..boleh saya tahu ,adakah sy masih berpeluang utk membuat permohonan dgn lhdn..tkasih

    Reply
  12. saya hamidah binti buang.ic no 770605075680.lulus. gkp 3.0.tp gagal di kerditkan.atas sebab
    salah letak nama bank.no bank betul cuma nama bank salah.

    Reply

Leave a Comment